Czy program google css jest dla mnie?

W ciągu wielu lat firmy przekonały się, że reklamy w Google są skuteczne i przyciągają klientów. Teraz otrzymaliśmy kolejne narzędzie, a mianowicie program google css.

Z historią w tle

To był czerwiec 2017 roku, gdy Komisja Europejska nałożyła na Google grzywnę za faworyzowanie wyłącznie swoich usług przy porównywaniu cen. Była to jedna z najwyższych grzywien w historii Unii Europejskiej. To antymonopolowe orzeczenie otworzyło drogę do wpuszczenia do sieci innych porównywarek cenowych. Tak też powstał program google css. Dzięki temu powstały nowe, alternatywne możliwości zwiększania efektywności kampanii reklamowych .

CSS, czyli Comparsion Shopping Services

CSS to usługa porównywania cen, która zbiera informacje oraz oferty od sprzedawców internetowych. Ci, którzy klikają w reklamę albo na produkt, który pojawia się na stronie zostają przekierowani na stronę sklepu. Tam mogą spokojnie obejrzeć produkt, dowiedzieć się o nim więcej i ostatecznie dokonać zakupu. Jedyną różnicą pomiędzy dawnym systemem, czyli linku z informacją przekierowywania „przez Google” zostało zastąpione innym, np. „przez Verseo”. Poza tą niewielką zmianą, wyszukiwarka działa w taki sam sposób. Unika jednak generowania dodatkowych kosztów.

Działanie CSS

Sprzedawca, którego interesuje program google css musi znaleźć partnera, który posiada certyfikowana przez Google usługę CSS. CSS tworzy wówczas konto Merchant Center dla danego sklepu. Dzięki temu może przekazywać dane o jego produktach.
Wprowadzenie usługi CSS składa się z trzech kroków:

  • przygotowania pliku z produktami,
  • konfiguracja z kontem Merchant Center,
  • koordynacja poziomu stawek.

Jak widać nie jest to tak bardzo skomplikowane, a godne zainteresowania. Dzięki kampaniom reklamowym z udziałem CSS można zyskać znacznie więcej, a przy okazji zaoszczędzić na kosztach. Warto zapoznać się z ofertami i przygotowanymi propozycjami. Z pewnością okaże się to korzystne; zwłaszcza, gdy partner będzie miał doświadczenie w prowadzeniu kampanii produktowych w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *